Escain Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 1200 skickade...nu ger jag inte mer på ett tag. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Snart så har vi 500 medlemmar till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 500 medlemmar,troligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Oj ledsen jag menade snart så har vi 5 medlemmar till!! 850 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hur mycket mer måste jag samla ihop????++ jobbigt det här (1801 skickade redan) :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 OK, jag skickar lite nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hur mycket mer måste jag samla ihop????++ jobbigt det här (1801 skickade redan) :medieval: du e väl redan med? nu om det är nån som vill vara med så kostar det bara 50 poäng (som det gjorde förr) och så kommer ni in direkt för vi har plats med 2 mer medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag sjulle villja vara med, är det till dig man skall ge poängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ja det är det! Minsta kostnaden är 50! Men man får ge mer om man vill! (du kan även ansöka till mod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hehe ja trodde först att du mena att man kunde ansöka om att bli medlem i gruppforumet till en modd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ani/Manga är snart det populäraste grupp-forumet ;) Minst ämnen SNART mest poster! jag vill gärna att alla andras grupp-forum ska hålla bra takt dem med så att man kan hålla på och lära sig av dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag tycker Ani/manga är väldigt bra gruppforum :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.