Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Har ni haft det? Det hade vi! Vi sjöng och hade instrumet till olika låtar som redan finns! Äkta instrument och påsatta mickar! Jag var sångare i Outkast med hey ya och sångare i the darkness med I belive in a thing called love! Det var hur kul som helst! Sen hade vi lotterier och kaffetèria med bakelser som eleverna själva hade bakat! Vi tjänade ungefär 2000 på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vi får ofta kolla på bio och shower i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vi har alltid en show med klassen varje år, den äger rum vid skolavslutningen, det har alltid varit en teater men iår blir det en revy, alltså en slax teater fast med massor med små sketcher, dans o musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Har ni haft det? Det hade vi! Vi sjöng och hade instrumet till olika låtar som redan finns! Äkta instrument och påsatta mickar! Jag var sångare i Outkast med hey ya och sångare i the darkness med I belive in a thing called love! Det var hur kul som helst! Sen hade vi lotterier och kaffetèria med bakelser som eleverna själva hade bakat! Vi tjänade ungefär 2000 på det! Exakt så hade vi det i 4:an och 5:an nu då :D .' Sälja lotter,baka m.m fast vi hade skether.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 det är ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Allt låter jätte roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vi har också haft en sån där show, men den fick vi ha på musiken, då hade vi mick, och alla möjliga instrument. Men jag sjöng aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vi har också haft en sån där show, men den fick vi ha på musiken, då hade vi mick, och alla möjliga instrument. Men jag sjöng aldrig. Du stod o gömde dej i bakrunden och såg sur ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 skulle vilja va med på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) (PePsodenT @ 06/06-2004 12:05:29) Vi har också haft en sån där show, men den fick vi ha på musiken, då hade vi mick, och alla möjliga instrument. Men jag sjöng aldrig. Du stod o gömde dej i bakrunden och såg sur ut? Man kunde som högst sjunga 4 personer åt gången. Eller ja ja, det fanns bara 4 mickar, och förresten så villa jag inte sjunga. Knappt halva klassen sjöng. Vem vill göra sånt frivilligt? :unsure: Redigerat 6 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vi hade en show i fyran men då var vi sjöng vi inte till vilken låt vi ville utan kanske 10 stycken på Råger Påntare och 12 stycken på nån annan! Då hade vi inte mickar heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 show låter småbarns aktigt, inget man gör i högstadiet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.