Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Yoshis Story


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Heeeheee... kommer ihåg hur kul de var när man gick i 5:an... men om du gillar Yoshi, och spel i 2D med 3D-färger, så köp de.

jag tycker i och försig att det är bra...men kanske inte det bästa...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är Yoshis Story för spel och ska jag köpa det.

Det tycker jag absolut du ska köpa, det är lite grann som super mario, fast också mer av ett plattformsspel. Jag tycker det är görkul, absolut värt pengarna! Tips: spelbutiken.nu har de flesta spel till N64 (fast det visste du nog redan) :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tyckte att det var skitkul när jag var 6-7 år...men nu tycker jag inte det längre...det är nog mera för småbarn..

Yoshi story fanns inte när du var 6-7 år... du har ju sagt att du e 89a...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man gillar "spel mysterier" så är Yoshi's story ett sånt man ska köpa för i spelet finns en gömd Melodi som kallas "Mario Paint Song" det e nån som heter Kasumi Totaka(tror jag) den sången är hans Signatur det sägs att om man klarar ligan i ruby och safir(Pokémon) 5 eller 8 gånger så kommer hans Signatur att spelas upp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 07/06-2004 14:52:20)

jag tyckte att det var skitkul när jag var 6-7 år...men nu tycker jag inte det längre...det är nog mera för småbarn..

Yoshi story fanns inte när du var 6-7 år... du har ju sagt att du e 89a...

okej, 8 då...jag köpte in N64:at 1997, yoshis story fick jag vid 10 års ålder.. Redigerat av 0014
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...