Wind fox Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Köp den inte! Den klarar man av på högst en dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Vad är Yoshis Story för spel och ska jag köpa det.ja den är bra när jag var liten så tyckte jag det var roligt och ätta upp dem där indijanerna :) och hoppa runt ätta frukt klara bannor bästa bannan var där man möte bowser :lol: Redigerat 8 Juni 2004 av Donald-Duck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Donald-Duck @ 08/06-2004 10:24:04) Vad är Yoshis Story för spel och ska jag köpa det. ja den är bra när jag var liten så tyckte jag det var roligt och ätta upp dem där indijanerna :) och hoppa runt ätta frukt klara bannor bästa bannan var där man möte bowser :lol: det finns 4 st som man möter han på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Alltså va tyst ni behöver ju inte berätta allt för han, då blir de ju inga överraskningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vadå, man kan ju gissa redan från början att babybowser är den sista bossen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 vadå, man kan ju gissa redan från början att babybowser är den sista bossen! ja för alla vet väl att Bowser är nån annan stans och blir klådd av Mariooch alla andra bossar r på semester i hawaii :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 vadå, man kan ju gissa redan från början att babybowser är den sista bossen! Jo, det vet jag väl. Men om inte han visste någon ting im spelet.. Då tror inte jag det blir så spännade med alla dessa gissningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men man ser ju det från början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men man ser ju det från början... Att Baby-Bowser är bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 vadå, man kan ju gissa redan från början att babybowser är den sista bossen! ja, i början säger ju dem att han tog trädet ju... jag fatta direkt att det var han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 mm..eller hur, ja me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag skulle defenitivt köpa det om jag hade N64. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg