SlippinG Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Donald-Duck @ 08/06-2004 10:11:11) PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten? PA är inte dåligt det är en av den största sajten i Sverige vet du hur stor lunar e då :P ?fast lunar e skit och jag har det för jag tycker det e lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 NER med lunar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ner med fjortis-storm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha kostar det pengar att bli medlemm där???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nej men specal saker kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nej men specal saker kostar som vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Typ bilder i pressen och grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Själv har jag en användare på Lunar men tycker inte så spec om den sidan. Håller mer till denna sida som är faktiskt 100% bättre än lunar. Man har iallafall något att göra på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Alla i min klass förutom jag har en lunar. Jag har aldrig gillat sånt som lunarstorm och msn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Nu är ni bara fåniga... Jag har lunar, men jag har inte blivit av med några pengar. Och så vitt jag vet har jag inte blivit mördad heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Hehe jedi gamer... Jag tycker bara att det är larvigt att sitta och skriva i varandras gästböcker när man kan snacka i telefon lr i verkligheten =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Tycker du ja! Men det kostar mer att ringa utomlands eller hur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.