Gäst Soffan Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Hej jag har faktiskt pratat med Admin om detta så ingen Mod låser detta ok? Ville bara ge er en sida där ni kan få tips osv, om du ska ha sex eller har redan haft det. Http://www.lunarstorm.se/Advisor Läs igenom detta och så ni vet hur man ska göra när man blir lite äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 En annan sida är: www.rfsu.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Hmm, din länk funkar inte. Men om ni är inloggad på Lunar kan ni söka på det namnet, han heter nämnligen så. Advisor alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Hej jag har faktiskt pratat med Admin om detta så ingen Mod låser detta ok? Ville bara ge er en sida där ni kan få tips osv, om du ska ha sex eller har redan haft det. Http://www.lunarstorm.se/Advisor Läs igenom detta och så ni vet hur man ska göra när man blir lite äldre. Jag kan bara säga att jag inte har haft sex... Än.Verkar så svårt att... Du vet... Få han/hon att vilja göra det med en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 sex är inte allt i världen! bara man trivs ihop så är det bra! Kanji: det bara kommer till sist tror jag, man vet när båda är redo (haft undervisning i skolan :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Kanji @ 09/06-2004 18:34:11) Hej jag har faktiskt pratat med Admin om detta så ingen Mod låser detta ok? Ville bara ge er en sida där ni kan få tips osv, om du ska ha sex eller har redan haft det. Http://www.lunarstorm.se/Advisor Läs igenom detta och så ni vet hur man ska göra när man blir lite äldre. Jag kan bara säga att jag inte har haft sex... Än. Verkar så svårt att... Du vet... Få han/hon att vilja göra det med en... Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Är det så viktigt? Även om man är ung så tvingas man ju typ att tänka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) skäms du för att prata om sånt här Yoshi^ eller :P länken funkar inte Redigerat 9 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 http://www.lunarstorm.se/Advisor Det borde vara det va? Det blev dubbelt http med din länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Tror det... Nu har jag läst den iallafall... Läter otrevligt med könssjukdomar... Mycket annat otrevligt... Ps. Jag tycker denna tråden bör bli klistrad som "Viktigt meddelande" Redigerat 9 Juni 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Tror det... Nu har jag läst den iallafall... Läter otrevligt med könssjukdomar... Mycket annat otrevligt... Ps. Jag tycker denna tråden bör bli klistrad som "Viktigt meddelande" Så viktig är den inte. Nästan alla på det här forumet är under 15 år så det är väl inte så jätteviktigt för tillfället. Kan vara bra med en vanlig tråd men det är inte den viktigaste på en spelsida. Så den borde inte klistras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Har läst om dt väldigt länge nu, så e lite trött på dt... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.