Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jaså ska du gå i kloster! Men då får du inte ha något sexuellt umgänge med någon när du är i klostret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag vill ju bli oskulld i hela mitt. Duu <_< Jätte_gurkan eller vad du heter: jag vet inte vad det heter. Försten så blir jag äcklad av mina barn bilder själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag älskar barn. Fast dom dreglar mycket men det är lite kul när dom griper tag i fingret och håller i hårt. Skulle vilja ha en lilla syster/brorsa men har bara stora syskon. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag bara lovar dig, Rowyn... Du vill inte ha småsyskon... Jag talar inte från egna erfarenheter, utan från kompisar som har berättat... Har en liten kusin som blir... 1 år snart... Han är sk*tgullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Åhh tack för att du påminde mig om dregel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Min kusin föddes för 1 år sen jag var med och såg honom dagen efter! 0013 - bli präst istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nej då måste man ju viga gifta och det har med äkenskap att göra. Men Munkar kan värsta kampsporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Oookej... Jag ska iallafall försöka få barn och en flickvän! Annars så får jag väl leva i ett mörkt hål i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Du är verkligen isolerad från allting, 0013? Du är nog sent ute även om du bara är 10år att bli en kung-fu munk -.- Lovar dej, är du oskuld efter du fyllt 20år är man mobbad av alla, själv tycker jag det är en skam att inte haft det innan man är 20år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Inte om amn är Munk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Du är verkligen isolerad från allting, 0013? Du är nog sent ute även om du bara är 10år att bli en kung-fu munk -.- Lovar dej, är du oskuld efter du fyllt 20år är man mobbad av alla, själv tycker jag det är en skam att inte haft det innan man är 20år. Då kommer du säkert att tycka att jag är det sen...Det verkar så svårt att få henne att ha det... Again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 OK fINALY-MAN om jag använder Kondom kanske jag inte blir munk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.