suna Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Det finns inget fusk så att man kan skjuta genom väggar... det går alltid att skjuta genom väggar det enda fusken gör är att man ser vad som finns på andra sidan plus att fusket kan känna av om väggen är tunn nog att skjuta igenom med det vapnet man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 suna, hmm.... börjar känna mig lite mistänksam faktisk det finns väll många fusk ( ? ) ir så fuskar du och har ett sånt fusk? känner mig ganska bannad faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thor Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Har ni några frågor om te.x hur man gör ev server vart man hittar olika saker, gå då in på www.klanff.reklam där kan ni ställe frågor som sedan vi tar reda på.. Ni som behöver klan kan gå in på www.klanff.reklam och skriva i tryout topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag e med i den klanen, ni kan ju kolla på members jag e zigma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vadå..jag är bara 11 och skit bra på cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fURi0us Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 www.unkowncheats.com :mrgreen: Och man ska inte skriva "Sv_cheats 1" Maila mig på [email protected] :roll: vad e det för fusk då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fURi0us Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 plz svara jag anmäler dig inte jag låvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 rensat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vet du vart man kan fixa Wall Hack ?? :mrgreen: sluta fuska dum huve de e olaglit :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.