Gäst Soffan Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Äähh.. Det är bara slappna av och försöka tänka på något annat så är det över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Vi tog sprutan på alla hjärtans dag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag spände med flit. Tuppade av ett tag =P gjoede det onte???Varför gjorde du det???Skulle alldrig få förmig at göra något som jag skulle få lda av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag tyckte att det inte gjorde ont... kom det ens blod??? men en sak va jag arg för.. dom tog stelkrampspruta på den armen jag skrev med..! :angry: sen hadde vi matte lektion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 När min kompis skulle ta spruta så somnade armen så hon kände ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Vadå, den domnar ju inte. Kliar bara lite precis där nålen satt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Nä, men innan hon tog sprutan så fick hon armen att somna sen gick hon in och tog sprutan. Hon sa att det inte kändes någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 mobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 De va en tjej före oss som inte vågade göra de, hon höll på i två timmar (ZzZz), till slut fick dom hålla fast henne och göra de, men hon märkte ingenting, hon bara fortsatte att grina och skrek: JA VILL INTE VILL INTE BUUHHÄÄ SLUTA!! :P typ som oss först var hon så rädd en tjej så när hon blev stucken börja hon snacka vadå jag var inte rädd det hände inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag .. har tagit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 f*n va alla verkar vara känsliga på min skola asså dt känns ingeting så länger man slappnar av men dt har inte allmänheten fattat verkar dt som alla sitter och spänner sig då känns dt garanetar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeling2bad Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag tog det förra året. Jag och min kompis slog vad men vår skolsköterska om det skulle ta mer än 2 sec om 10 kr och det tog ca 2.5 sec så vi fick 10 kr var aas schyst skolsköterska ps. ska börja 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.