Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja som sag ifall man spänner sig gör det ont.. vi fick godis efter också Det var typ bara för att lugna ner er lite grann. Typ som ett tröstpris. fast vi fick bara ta 2 st sen var det nästan bara lakrits 2 godisar bara? Aja, det var nog ändå mest för att lugna ner er. men jag smuglade ner några i fickan också ;) Det är rätta takter hehe, nä, de fick ju stelkrampsprutan gratis. Då ska man inte vara på det viset.. arghh... Bättre kunde du.! Ja,fick den också gratis Alla har fått stelkrampsprutan gratis. Men alltså ta för mycket godis när man fick stelkrampsprutan gratis. Ja,du har väl rätt,man får nöja sig med 2 Ja, det har jag. Egentligen så tycker jag att man inte behöver någon godis alls. Nä,vi fick -nada- godis Det fick ju inte vi heller. Jag tyckte inte att vi borde ha fått någon godis heller. Det tycker inte jag heller,en spruta är ju inte så farligt Nej, inte för de i våra åldrar. Men när man gick i Lågstadiet så kanske man borde fått något efteråt. Jag har aldrig vart rädd för sprutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja som sag ifall man spänner sig gör det ont.. vi fick godis efter också Det var typ bara för att lugna ner er lite grann. Typ som ett tröstpris. fast vi fick bara ta 2 st sen var det nästan bara lakrits 2 godisar bara? Aja, det var nog ändå mest för att lugna ner er. men jag smuglade ner några i fickan också ;) Det är rätta takter hehe, nä, de fick ju stelkrampsprutan gratis. Då ska man inte vara på det viset.. arghh... Bättre kunde du.! Ja,fick den också gratis Alla har fått stelkrampsprutan gratis. Men alltså ta för mycket godis när man fick stelkrampsprutan gratis. Ja,du har väl rätt,man får nöja sig med 2 Ja, det har jag. Egentligen så tycker jag att man inte behöver någon godis alls. Nä,vi fick -nada- godis Det fick ju inte vi heller. Jag tyckte inte att vi borde ha fått någon godis heller. Det tycker inte jag heller,en spruta är ju inte så farligt Nej, inte för de i våra åldrar. Men när man gick i Lågstadiet så kanske man borde fått något efteråt. Jag har aldrig vart rädd för sprutor Om jag ska vara riktigt ärlig så var jag lite rädd första gången, men det var typ alla i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt Tog också den i fyran och jag håller med! Det var ganska så skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja som sag ifall man spänner sig gör det ont.. vi fick godis efter också Det var typ bara för att lugna ner er lite grann. Typ som ett tröstpris. fast vi fick bara ta 2 st sen var det nästan bara lakrits 2 godisar bara? Aja, det var nog ändå mest för att lugna ner er. men jag smuglade ner några i fickan också ;) Det är rätta takter hehe, nä, de fick ju stelkrampsprutan gratis. Då ska man inte vara på det viset.. arghh... Bättre kunde du.! Ja,fick den också gratis Alla har fått stelkrampsprutan gratis. Men alltså ta för mycket godis när man fick stelkrampsprutan gratis. Ja,du har väl rätt,man får nöja sig med 2 Ja, det har jag. Egentligen så tycker jag att man inte behöver någon godis alls. Nä,vi fick -nada- godis Det fick ju inte vi heller. Jag tyckte inte att vi borde ha fått någon godis heller. Det tycker inte jag heller,en spruta är ju inte så farligt Nej, inte för de i våra åldrar. Men när man gick i Lågstadiet så kanske man borde fått något efteråt. Jag har aldrig vart rädd för sprutor Om jag ska vara riktigt ärlig så var jag lite rädd första gången, men det var typ alla i min klass. Jo jag tror jag var rädd när jag var liten men jag kommer inte ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 när jag skulle ta var jag jätte skraj pinsamt sen efter så slapna jag av den stack bara lite och kom in så tog dem ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Många tror nog att det gör onte, därför är de spända så gör det ont, när min kompis pappa var på lumpen så skulle dom ta stelkramssprutan i ryggen han sa att han redan hadde tagitden och den gick dom på, fatta att det måste ha gjort ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har tagit stel krams-spruta för min kanin bet mig fingret fast i gentligen ska våran skola ta den i fyran fast jag fick ta den i trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I 6:an får man ta spruta mot påssjuka,röda hund och mässling.Den har jag tagit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Gör den ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I 6:an får man ta spruta mot påssjuka,röda hund och mässling.Den har jag tagit Det fick jag också göra i 6:an Flamed Jirachi: Nej, det gör inte ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Donald Duck @ 10/06-2004 14:03:19) (F.B.K @ 10/06-2004 13:57:11) om man är rädd så är det kul att ha med en ett gosse djur efter när jag tog stelkrampsprutan så la hon ett ploster hon sa du får inte duscha förrän 3 veckor :blink: då börjar man ju lukta illa om man inte får duscha på 3veckor fast jag brydde mig inte jag duschade efterson jag tränar karate 2 gånger om dagen och man blir jätte svettig du menar väl 2 grg veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det var kul jö :D En tjej såände sig,det gör ju ondarde då ;) Vi fick lite saft och Pepparkaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.