Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)
(Kanji @ 10/06-2004 18:01:32)

PÅ tyskan så skulle vi säga 66 på tyska.Det säger man så här:

-Sech und Sechig.Fast min kompis Johan (Vegeto på fuska) sa:

-Sex und sexig

LOL :lol:

Han skulle ha sagt:

Sex ung sexig... Men han fick mycket skäll, va?

Eller du kanske kan svara för dig själv, Vegeto.

det var mer kul än pinsamt och tack Yoshi^ för att du berättar om nån annan än dig själv och upger mitt namn Redigerat av Vegeto
  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

När jag var på hockey cup i Nyköping skulle jag kliva ut på isen men jag ramlade sen när jag skulle resa mig upp så ramla jag sen ramla jag och så höll det på så där ända tills min tränare skrek:

-*mitt namn*,ta av dig skridskoskydden!

Och det var fullt med folk på läktaren

Så var det fär mig också,på min första match :$

trilla 2 gånger innan,nån sa,ta av skrikoskydden =P

Skrivet

Kastade vattenballonger på en, sen smög dom runt ett hus och kom bakom oss och skärmde oss!

En annan gång kastade jag vattenballonger från en balkong (kompis) en tjej gick under med lite uppknäppt vid brösten, ballongen åkte in där och satte sej emellan brösten utan att gå sönder, tror inte hon såg oss. :lol:

:lol: ni måste varit väldigt pricksäkra, kan se det framför mig :lol:
Skrivet (redigerat)

Me too... Jag skulle ha sprungit som f*n bort därifrån!

En väldigt pinsam sak som har hänt mig, är att jag skulle ta en knäckemacka i maten, med mald vitlök på. (Tycker det är asgott med smör... Testa! :) )

Och så skulle jag ta dricka efter jag hade tagit den mackan, och då sa en tjej framför mig:(Mycket äldre) Uuhh! Vad är det som luktar vitlök?

Jag sa ingenting, men det var ganska så pinsamt...

Redigerat av Kanji
Skrivet

Me too... Jag skulle ha sprungit som f*n bort därifrån!

En väldigt pinsam sak som har hänt mig, är att jag skulle ta en knäckemacka i maten, med mald vitlök på. (Tycker det är asgott med smör... Testa! :) )

Och så skulle jag ta dricka efter jag hade tagit den mackan, och då sa en tjej framför mig:(Mycket äldre) Uuhh! Vad är det som luktar vitlök?

Jag sa ingenting, men det var ganska så pinsamt...

Det var väl inge pinsamt?
Skrivet

En rätt pinsam sak som hände mig för ca ett år sedan var när jag skulle ringa till en kompis. Han har en lillasyster som är väldigt lik i rösten när man pratar i telefon. Så när hon svarade så sa jag "Hej, går det att va?" till henne, när jag trodde det var min kompis.. Men som tur var så anade hon att jag menade min kompis.

Men det värsta var att samma sak hände typ 4 dagar efter..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...