Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Yoshi e re Martin du vet han som e en bland töntarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Yoshi e re Martin du vet han som e en bland töntarna? Nej,det är en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Okej!De e pinigt när man FjärtaR på en bio själv har jag inte gjort det men jag har hört de!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Okej!De e pinigt när man FjärtaR på en bio själv har jag inte gjort det men jag har hört de!!! Det hörs väll inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 på bio e det ju inte så farligt, inte om man e många, då märks det inte vem det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 på bio e det ju inte så farligt, inte om man e många, då märks det inte vem det är! Du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det är värre att prutta i klassrummet om det e tyst, för då kan man få reda på vem det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det är värre att prutta i klassrummet om det e tyst, för då kan man få reda på vem det var! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 men slutta spamma!!!!!!!!!!!!!!! återgå till ämnet! jag säger ofta saker som e fel om jag får frågan men ingen bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel Det tycker jag väldigt ofta. Man blir helt röd i ansiktet om man svarar fel. Speciellt om man var så självsäker innan. Jag svarar bara på säkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:51:08) Jag tycker inte det är så pinsam att svara fel Det tycker jag väldigt ofta. Man blir helt röd i ansiktet om man svarar fel. Speciellt om man var så självsäker innan. Jag svarar bara på säkerhet. Det beror på hur svårt talet är också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.