Hoppa till innehåll

Tycker Ni Det E Pinsamt?

Findus3

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual
(Rumiko @ 27/07-2004 13:29:52)

Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!

Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol:

För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :)

okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;) Redigerat av Slither
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vi är 10 killar i klassen och typ 6-7 tjejer (vet inte bryr mig inte). Vi ska kanske få en special klass med bara killr för vi lägger brakar,rapar,skricker,sover och grjor inte ett dug pinsamt iaf :D

Det är bara jävligt kul.

förutom när rektorn som varit FN soldat eller nått jagar 10 killar genom korridorerna och den strängast läraren hack i häl :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Slither @ 27/07-2004 14:11:12)

Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall!

Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol:

okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;)

Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(Rumiko @ 28/07-2004 17:20:00)
(Slither @ 27/07-2004 14:11:12)

okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;)

Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol:

hmm prutta 1000ggr på fyra år..inte helt omöjligt :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...