Gäst Spirtual Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) (Rumiko @ 27/07-2004 13:29:52) Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol: För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :) okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;) Redigerat 27 Juli 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 vi är 10 killar i klassen och typ 6-7 tjejer (vet inte bryr mig inte). Vi ska kanske få en special klass med bara killr för vi lägger brakar,rapar,skricker,sover och grjor inte ett dug pinsamt iaf :D Det är bara jävligt kul. förutom när rektorn som varit FN soldat eller nått jagar 10 killar genom korridorerna och den strängast läraren hack i häl :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Slither @ 27/07-2004 14:11:12) (Rumiko @ 27/07-2004 13:29:52) Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol: För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :) okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;) Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Rumiko @ 28/07-2004 17:20:00) (Slither @ 27/07-2004 14:11:12) (Rumiko @ 27/07-2004 13:29:52) Tycker ni det e pinsamt när man svarar fel och alla skrattar eller pruttar i skolan det tycker jag i allafall! Alltså, det låter som om du menar att när man svarar fel så pruttar alla i skolan. :lol: För övrigt: att prutta är kul. Men bara om nån hör. :) okej,så om du pruttar på tex en date me din kille skulle det vara kul eller pinit då? ;) Min kille har och jag har varit ihop i fyra år, så han har hört mig prutta tusentals gånger. Det är lika roligt varje gång! :lol: hmm prutta 1000ggr på fyra år..inte helt omöjligt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 det är aspinsamt att prutta i klassrummet men att svara fel är inte pinsamt förutom om de är en lätt fråga som man har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 att svara fel tycker jag inte är så pnsamt. men prutta är not annat.. men jag har iaf inte pruttat i klassen(: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 hehe... klassens plugghäst svarar typ aldrig fel... eller pruttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tänk om man skiter ner sig på en lektion :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Det gör man inte om man inte bara är 4 år eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.