Skywalker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) jag hade faktiskt inte tänkt mig åskviggen så, i den amerikanska versionen av den tredje boken finns en bild på den, det är därför Redigerat 14 Juni 2004 av Skywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jaha... Men i nästa film får man ju se vad den går för. Men Hippogriffen är så himla grym :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner. den har fått bra recensioner det jag har sett!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 En i min klass va på premieren han sa att det var den dåligaste harry potter filmen av dom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 de e väl bara för att han e van vid Chris Colombus mysiga version av Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag tyckte oxå att den var rätt dålig.. för dem har flyttat Hogwarts till ett annat slott och skogen e mer en barrskog än en såndär mörk mörk skog.. och quddich planen är as ful! annars själva handlingen var bra mkt humor och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Man såg ju bara Quidditch planen en gång i filmen och det var regn då samtidigt. Men jag tycker denna är mycket bättre än dom andra 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 HAr ni läst böckerna? om ni har det så förstör filmen d. ni gör en egen bild hur harry och dementorerna när ni läser, så kommer filmen och visar SIN bild av harry. jag tänkte mej figurerna annorlunda men nu har jag en bestämd bild av hur dom ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja tycker den e aldelles för kort, och så va den lite förstörd gillade inte blacksutseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja tycker den e aldelles för kort, och så va den lite förstörd gillade inte blacksutseende ja, i min "fantasi" så var black typ som en adelsman så att säga. lång, smalt ansikte och lite stroppig eller nått sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det e faktist sant den skiljer säg från de andra filmerna den spelades in i skottland de andra i london och det e inte samma resigör. :( men den är ändå skitbäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.