Rallypacker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Men grafiken är ändå ganska bra, och det är kul med slowmotion-effekten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja det är kul men det är dålig story tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ja, det mesta i det spelet är tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det är roligt med alla funktiorerna men annars ganska tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Enter the Matrix har jag varvat 2 gånger med Niobe och Ghost! Istället för Ghost så borde det vara Neo Istället för Niobe borde det vara Trinity Men bil banorna är kul och bra...Men jag tycker att den där Sniper-Banan med det där flygplanet då man ska skjuta på hjulet...den banan är bra... och det finns vissa andra banor också som är kul och roliga...men annars är Enter the Matrix dåligt och tråkigt! Köp något annat som typ Star Wars Galaxies! Det knäcker! Håller ni inte med mig? Star Wars Galaxies är bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag har inte spelat det, men det måste vara bätrre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo d gör det, galaxies är bra, men nu snackar vi om enter the matrix. slowmotion läget är ganska roligt! och som obi-wan sa så är sniper banan bra (tycker om presition).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tycker att det är coolt att slänga sig i slowmotion och skjuta samtidigt! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 i max payne kan man oxå slänga sej i slowmo och sjuta + det är roligare än enter the matrix. jag köpte enter the matrix för att jag tyckte att filmerna va bra. men så kasst är matrix spelet inte, roligt i några dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men jag köpte det för 69 kr ju! är det värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men jag köpte det för 69 kr ju! är det värt det? Haha, Ja 69kr är värt! Tycker spelet blir enformigt efter 5 banor inget givet köp för mig iallafall.Köp Max Payne (1 eller 2 ) istället och ladda ner matrix modden istället! den är bättre än Enter The Matrix. +Slowmotion -Enformigt -Tråkig att slå vakter om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 köp inte det det e den sämsta spelet jag har köpt :cry: Håller delvis med! Det är kul i början men det är JÄVLIGT irriterande på vissa ställen. Typ sniper siktet går knappt att röra ibland !! DET ÄR JOBBIGT !! Nu kostar det typ 250:- Men när jag köpte det kostade det 550:- Det var inte värt det !! Men ja din dator klarar det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.