Hoppa till innehåll

VIKTIGT!! VARNING!!!


Gäst Sandkaka
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har alldrig klickat vidara på pop upps och sånt kan ajg kosta pängar en gång på nyheterna fanns det en sida tror det var snyggast men i alla fall om man klikade ner den rutan kom det fram en ruta där det står ja eller nej om man klikade ja så bytes telieopratör och man fick betala 250 kr i menuten och det var någon svensk som ficke en telefån räknig på 250 000 kr så hon eller han ringdet till polisen eller något son och internet sidan blev stemd haha :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Katten, Du behöver nog inte oroa dig för om du skulle få en räkning behöver dom din adress och sånt och jag tror verkligen inte du skrev in adressen!

 

Donald... Det kan dem ta reda på ändå..

 

Liknande har också hänt mig, det stod att jag var den miljonte besökaren och då hade jag 2 minuter på att tacka nej eller jag till 1 000 000 dollar, men det var självfallet ett virus..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka
Endast de med modem kan råka ut för detta med 399kr. Fuskarna.se tillhör inte oss på något sätt utan är registrerat av ett "skojar" företag. Så gå aldrig in på den sidan, använda www.fuska.se eller www.fuskarna.nu

Vad bra tack för svaret!

jag har inte tänkt gå in på den adressen igen..

Gör inte det ni heller!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men en gång så gick jag in på en skojar sida jag tog skicka ett skämt till .......... så tog jag mig slälv sen gick jag in på hotmail och öppnade det och då sotg det raderar din hårddisk jag blev skit rädd och drog ut sladen till datorn sen så gjorde vi det igen för att se vad det var så var det bara ett skämt jag är lite puckad om ni undrar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...