ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag har alldrig klickat vidara på pop upps och sånt kan ajg kosta pängar en gång på nyheterna fanns det en sida tror det var snyggast men i alla fall om man klikade ner den rutan kom det fram en ruta där det står ja eller nej om man klikade ja så bytes telieopratör och man fick betala 250 kr i menuten och det var någon svensk som ficke en telefån räknig på 250 000 kr så hon eller han ringdet till polisen eller något son och internet sidan blev stemd haha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Katten, Du behöver nog inte oroa dig för om du skulle få en räkning behöver dom din adress och sånt och jag tror verkligen inte du skrev in adressen! Donald... Det kan dem ta reda på ändå.. Liknande har också hänt mig, det stod att jag var den miljonte besökaren och då hade jag 2 minuter på att tacka nej eller jag till 1 000 000 dollar, men det var självfallet ett virus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Endast de med modem kan råka ut för detta med 399kr. Fuskarna.se tillhör inte oss på något sätt utan är registrerat av ett "skojar" företag. Så gå aldrig in på den sidan, använda www.fuska.se eller www.fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Det brukar med koma upp rutor för mig där det står att jag är den 1000 besökaren eller nått sånt men jag klickar jämt bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 dom bara skämtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Endast de med modem kan råka ut för detta med 399kr. Fuskarna.se tillhör inte oss på något sätt utan är registrerat av ett "skojar" företag. Så gå aldrig in på den sidan, använda www.fuska.se eller www.fuskarna.nu Vad bra tack för svaret! jag har inte tänkt gå in på den adressen igen.. Gör inte det ni heller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 det finns också att man kan gå in i www.fuska.xx men fuskarna.se dem drar 399 kr från bredbandet man betlar mer för räkningen till bredban tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 när jag gick in på cheatplanet kom det upp en ruta att jag var den miljonte kunden och att jag skulle få 250.000 $ i rese pengar jag sängde den men efter 10 sekunder kom det upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 det finns också att man kan gå in i www.reklam men fuskarna.se dem drar 399 kr från bredbandet man betlar mer för räkningen till bredban tror jag det går inte att öka bredbands betalningen det kan bara bredbands företaget göra ju! för bredband har en viss summa i månaden ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Men en gång så gick jag in på en skojar sida jag tog skicka ett skämt till .......... så tog jag mig slälv sen gick jag in på hotmail och öppnade det och då sotg det raderar din hårddisk jag blev skit rädd och drog ut sladen till datorn sen så gjorde vi det igen för att se vad det var så var det bara ett skämt jag är lite puckad om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 men asså..formatera heter det...om den gör det så kan du inte göra något för en du instalerat dos sen windows alla drivrutiner enheter som te.x hårdisk grafick kort osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Om ni gjort något misstag så går det (allvar) att spola tillbaka tiden (bara i datorn) med xp Men det verkade lite krångligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.