derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vad bra.. Man kan låsa den också :D Ska du göra d lr ? inte jag iaf Nu e jag småkändis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag jag bara såg det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Konstigt nog så verkar det som att admin satte fart i sidan just nu. Fixat nya Smilies och Gästbok. Vad händer? Men annars är det bra :kung: Sommarlov :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Aha då förstår jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 man skriver väll inlägg typ till en viss person.. skit bra admin :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Bra att ni tog upp det, hadde inte hittat det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Snyggt Admin! Skickade GB till Flamed Jirachi för att se hur det såg ut, skapligt iaf :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Fast jag tycker du borde fixa typ som en lampa om man har fått ett nytt meddelande *just a tip* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 om admin blir aktivare under sommarlovet så blir det bra, han har fixat 2 saker på en vecka, det komemr bli rätt mycket på 8 veckor! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tycker det är bra och dåligt. det är bra för att det är snabbare än PM. men det är dåligt för att fuska.se börjar likna en ungdoms community Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ungdomscommunity? Nja, vet jag inte? En GB är ju inget så, men när du säger det så... Använder man inte GB tänker man nog inte på det, får se hur populärt det blir. om admin blir aktivare under sommarlovet så blir det bra, han har fixat 2 saker på en vecka, det komemr bli rätt mycket på 8 veckor! Jag tror inte han har tid eller fantasi att hitta på 2saker i veckan i åtta veckor <_< Fast jag tycker du borde fixa typ som en lampa om man har fått ett nytt meddelande *just a tip* Bra idee Yoshi^, jag är med dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Fast jag tycker du borde fixa typ som en lampa om man har fått ett nytt meddelande *just a tip* Jag är också med dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.