finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 varför kan man använda fetstil, kursiv, understruken osv i signaturen men att det endån inte funkar? Eller kan admin inte ta bort det? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 varför kan man använda fetstil, kursiv, understruken osv i signaturen men att det endån inte funkar? Eller kan admin inte ta bort det? :cry: Tror att det är därför det komma ta så stort på inläggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Då är ju frågan varför admin inte tar bort det? Om han nu kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tycker också att man borde göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag tycker man ska kunna använda allt förutom stor text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Ja. det vor grymt med typ röd text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag har sett en som har röd text i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 har inte "-xade-" lila...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Nej han har väl grön... Men använde han något speciellt skript för att ändra färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 admin borde ta bort det, för vi andra borde få ha det om han kan ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Eller göra så att alla kan ha d..men vaddå, vad gör det om texten är blå..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Eller göra så att alla kan ha d..men vaddå, vad gör det om texten är blå..? Jag tror att det är så här!Om texten är blå! så måste sidan tänka lite extra och ställa in det efter den blåa färgen!! Om alla hade blå text då skulle den få ställa in sig skit mycket och sidan skulle gå saktare! jag tror iallfall det är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.