David_OG Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 e det någon som har det , annars om ni inte har det så kan jag säga er att det e det sämsta spel 4-evver :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 e det någon som har det , annars om ni inte har det så kan jag säga er att det e det sämsta spel 4-evver :angry: :angry: :angry: Men det är ju bara din smak :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) jag har harry potter, tråkigt!!!! det spelet gör mig förvirrad!! :wacko: :wacko: :wacko: Redigerat 23 Juni 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Vilekt har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 menar ni fången från azkaban? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har hemligheternas kammare men jag är nöjd :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 den va ganska enkel att klara..men den va rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det e bra men inte det bästa spelet man kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag har de vises sten och hemligheternas kammare på pc och fången från azkaban på xbox,på data är dom väldigt enkla och trista men på xbox är det bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Skriver bara en sak Harry potter och Fången från Azkaban är vädigt trist får knappast göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 funderar på att köpa alla harry potter spelen till data men d fattas en sak...pengar. och bara så ni vet så bryr jag mig inte om om ni tycker du är dåliga så ni behöver inte slänga bort eran enrgi på att försöka stoppa mig från att köpa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag vill inte stoppa harry potter spelen det var baar det tredje spelet som inte var så värst kul men harry potter är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.