Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 e det nån som har hört den låten? där jag bor går alla runt och sjunger på den, snacka om drg låt, tycker nån likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jo lite grann för den har också fastnat på min hjärna :P Men bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag hör också många som sjunger den, fattar inte varför de tycker den är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 har hört den men kommer inte ihåg hur den går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Alla här går och sjunger på den hela dagarna man hör "Hej hej monika hej på dig monika" vart man än går det är bara "lite jobbigt" :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Den är ganska bra, men inte så bra... PS. sitter och lyssanar på den just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Lyssnade på den precis på NRJ men nu är den slut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tycker att det låter som om den är från typ 80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jo den var bra i början nu stör jag mig på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Aldrig hört den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Den låten hörs då och då, men inte för ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tycker att det låter som om den är från typ 80-talet her du sett videon då=) mer 80 tal=) alla dåliga låtar sätter sig i hövet....så den låten suger=) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.