Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jaha..en gång gjorde jag en kyrkogård..hehe.. bjöd in MASSOR av simmar och låste in dom tills dom dog! (låsa in = bygga väggar runt en sim så han inte kan komma ut.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hhehe sem blev det väl lite simmar i simstaden där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mina simmar har aldrig hostat eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 MAXr= det blev inte många kvar ne! men det va ett större projekt så ja hade gjort gubbar till kyrkogården som till ex. Nr.1, Nr.2 osv.. Ps2_boy= det är för att dom mår bra! om du gör som jag men inte fullt ut (så dom inte döör!) så kommer dom att börja hosta o klaga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Snart kommer the sim 2 Skit kolt det komer den 17 september man kan gå in på www.thesims2.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 hellre här http://thesims2.ea.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 men asså kan ni inte bota ja kan de ja har nästan alla theesims spel så om du har en hamster så har den fått hamster-sjukan köp hamster-tavlan o låt simmen titta på den mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Vad är så kul med the sims!? Leva livet lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 hur skaffar man ingredienser till barnen på the sims makin` magick ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 hej jag vet hur du gör för att bota hostan sluta arbeta skaffa en ande och skaffa ett husdjur man kan bara skaffa husdjur på unlesched... <_< :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Vad är så kul med the sims!? Leva livet lr? Det undrar jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (Bobby Orr @ 23/06-2004 13:29:44) Vad är så kul med the sims!? Leva livet lr? Det undrar jag också! dt e roligt att styra människorna(simarna)! :rolleyes: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.