karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hej jag behöver hjälp med sista bossen kan nån hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 man ska bara ta tag i svansen och svinga runt honom och släppa så han träffar en bomb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hej jag behöver hjälp med sista bossen kan nån hjälpa mig Tyvärr kan vi inte hjälpa dig men ett tips är att göra som på dom andra men det finns mindre bomber så det lär vara lite svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Krävs 3 kast in i bombernar för att besegra Bowser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 hej jag behöver hjälp med sista bossen kan nån hjälpa mig Akta dig för attackerna som han gör. Te x. den där vågen som kommer flera gånger om... Det är vita vågor typ... Hoppa när de kommer. Och ett annat tips för de som inte är så bra är varje gång man dör så går man ner och hämtar ett extraliv vid Goombas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Skaffa många Extraliv så vinner du någon gång :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vilka ghoompas pratar du om? Är ju bara Mario och Bowser där...? Han stampar också så allting blir en stjärna, det blir alltså svårare att kasta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Jag har ett tips. Om du ställer di vid en bomb med ryggen emot bowser (en bra bit ifrån han) och håller inne "z" då springer han mot dig och när han är nära trycker du på "a" då hoppar du över han. Sen när du hoppat över han tappar han balansen och då är det lätt att ta tag i svansen och så är du nära bomben. B) Redigerat 3 Juli 2004 av ultramupp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Smart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Det funkade bra, fast jag han förlora två gånger innan jag vann. Smart ide alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 äsch...man klarar det direkt om man gör som Nintendomuppen skrev.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 kanst bowser på en bomb så dör han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg