ouagadougo Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) 1: Är det nån som vet hur man får luigi? Jag klarade bana 1 adventure mode med en 2:a i tiden och besegrade honom, men jag fick honom inte. Nu funkar det iínte att möta honom på samma sät igen. Finns det nåt annat sätt? 2: Hur hoppar man på väggen egentligen? 3: Hur får man Sonic och Tails? 4: Hur många trofeer finns det totalt? Det lär ju finnas hur många som helst... 5: Hur får man den sista banan som det är ett frågetecken på? (den som är längst ner till höger där man väljer bana) 6: Hur får man Kirbys bana från N 64? 7: Vilket är det bästa sättet at få Mewtwo på? Är det att fö´rsöka köra 700 matcher eller att försöka spela i 20 timmar? 8: Hur får man fler event matches? Jag har klarat alla t.o.m nr 30, men sen finns det inga fler. Hur får man fler? Det var nog allt jag ville veta för tillfället. Redigerat 24 Juni 2004 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) 3:man kan inte få sonic och tails!! 4:300 6:klara target test med alla gubbar 8:du ska få alla gubbar Redigerat 24 Juni 2004 av golden mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 1. spela vs matcher, det ska funka. 2. när du hoppat mot väggen ska du använda spaken ät andra hållet.. 3. går inte få. 4. 300st typ tror jag de va. 5. minns inte vilken det är. kanske final destination eller pokéfloat. 6. slå långt med sandsäcken var det nog. 7. köra 700vs matcher med endast ett liv och 300%skada i början. 8. hitta fler dolda karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 kazen^ på 6 frågan har du fel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 man kör inte 700 matcher man kör mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) jaja! jag minns lite tokigt okej? det mesta stämmer iallafall.. du har ju fel på 8an. man får vissa karaktärer när man klarar event matcher efter event 1-30 Redigerat 24 Juni 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 1: Är det nån som vet hur man får luigi? Jag klarade bana 1 adventure mode med en 2:a i tiden och besegrade honom, men jag fick honom inte. Nu funkar det iínte att möta honom på samma sät igen. Finns det nåt annat sätt? 2: Hur hoppar man på väggen egentligen? 3: Hur får man Sonic och Tails? 4: Hur många trofeer finns det totalt? Det lär ju finnas hur många som helst... 5: Hur får man den sista banan som det är ett frågetecken på? (den som är längst ner till höger där man väljer bana) 6: Hur får man Kirbys bana från N 64? 7: Vilket är det bästa sättet at få Mewtwo på? Är det att fö´rsöka köra 700 matcher eller att försöka spela i 20 timmar? 8: Hur får man fler event matches? Jag har klarat alla t.o.m nr 30, men sen finns det inga fler. Hur får man fler? Det var nog allt jag ville veta för tillfället. på ettan är det så att när du går i mål så ska sista sekunden sluta på en 2:aDet kan vara 3:32 men inte 2:44 alltså 3:32, 3:42 etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 3: Man måste ha nån speciell verison som heter DX som bara finns kanske 10 ex av så det kan du glömma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Golden mewtwo man kör visst 700 matcher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 VA?! jag trodde det var 1000?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 nä tusen är när man ska få mr.g&w Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Ahh.. just ja , men d e ju bättre att klara alla BTT !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg