Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag me! för jag är hos pappa här kan man bara sitta vid datan... Men jag åker till mamma imorron :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 sj spelar jag högst 1 tim för jag har blit less på xbox men jag kan endå få vilka spel som helst men orka.... spelar helre dator.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag tycker xbox är bättre än att spela på datan! 1) De hackar inte på x-box 2) Man förstör datorn om man installerar spel på datorn... Gör de inte på xbox för att den är gjord och spela! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box... det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jomen som Halo på datan exempel! De tar 30% av datans hårddisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box... det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza.... Man kan inte köra brända om man inte chippar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Exakt! Man måste chippa! Annars funkar de inte... Men nu är vi faktist väldigt i offtopic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 [rensad] håll er till ämnet plz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jomen som Halo på datan exempel! De tar 30% av datans hårddisk jo jag vet att man måste chippa men halo tar inte 30 % av hårddisken det märks att du inte kan så mycket om datorer när jag hade det så tog det 1 gb asså ungefär 0.5 % av hårddsiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Hurru.... jag har faktist använt datorer i 8 år nu <_<.... men de är ju mac jag är uppväxt me..... Men sluta spamma o håll dej till ämnet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Hurru.... jag har faktist använt datorer i 8 år nu <_<.... men de är ju mac jag är uppväxt me..... Men sluta spamma o håll dej till ämnet :angry: vem började? j odu so shit the same X-box reagerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box... det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza.... Kolla citeringen där uppe! Vem va de som börja? Men förrsten: Nu är vi ju sådär offtopic igen... Nu glömmer vi det :D Redigerat 17 Juli 2004 av Link78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg