Hoppa till innehåll

Hur Mycket X-box Spelar Du?


Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker xbox är bättre än att spela på datan!

 

1) De hackar inte på x-box

 

2) Man förstör datorn om man installerar spel på datorn... Gör de inte på xbox för att den är gjord och spela! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...

 

 

det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...

 

 

det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....

Man kan inte köra brända om man inte chippar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jomen som Halo på datan exempel! De tar 30% av datans hårddisk

jo jag vet att man måste chippa men halo tar inte 30 % av hårddisken det märks att du inte kan så mycket om datorer när jag hade det så tog det 1 gb asså ungefär 0.5 % av hårddsiken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...

 

 

det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....

Kolla citeringen där uppe!

 

Vem va de som börja? Men förrsten: Nu är vi ju sådär offtopic igen... Nu glömmer vi det :D

Redigerat av Link78
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...