ShadowClone Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) Här är min film Redigerat 17 Februari 2008 av ShadowClone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Här är min film Jättebra, förutom att den var lite slarvigt gjord (För få frames - Klassiskt nybörjarmisstag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Om du tkr att dom e så dåliga, Ladda upp en bättre själv...Och e du gamla Mega93? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 den där filmen var långt ifrån bra... jävligt stiffy, man såg knappt vad som hände, inget golv. osv . 1/10 demel det står att han är 14 ... laddar upp några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Dom var bra amo! Här är mina. Min första jag hag gjort Fotboll Slagsmål Kasta boll Kasta boll 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 En till jag gjorde nyss! Föressten, hur gör man golv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 En till jag gjorde nyss! Föressten, hur gör man golv? Dra en linje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Man kan ju inte måla! Edit: Fixade till det.. Redigerat 19 Februari 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 den där filmen var långt ifrån bra... jävligt stiffy, man såg knappt vad som hände, inget golv. osv . 1/10 demel det står att han är 14 ... laddar upp några Amo du äger på pivot!! 2 gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Min elefant fight! Yeah! Redigerat 19 Februari 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 skaffa någon annan gubbe än default, och golv behövs för inlevelse, träna på att dra gubbarna mindre så dom blir minde stiffy testade springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Stiffy? Och vadå dra dom mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.