Manga Master Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1. Det är ju ganska lätt att säga så här! Jag har skickat 200 recensioner det ser ni under mitt namn! Så har han killen bara tryckt pip pip pip hela tiden på varje recension... Kan man inte göra så att man bara ser de "Godkände"? 2. Och så undrade jag... Vilka "nya" funktioner ska komma? och ungefär när? Var det nån som gillade 1:ans ide? Eller e det bara jag? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Vad snackar du om??? 8 st recensioner har du skickat in och man ser bara det godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ser man bara de recensioner som är Godkända? Isåfall bra! Jag menade med 2:an om du kunde berätta om vad som ska hända lite på sidan i framtiden liksom om det ska komma så att man ska kunna ge tips om nya spel och sånt eller om nya saker i affären eller att gäst lista finns :S (Bara kom på nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Säger inget mer än vad jag har sagt i olika trådar. Men olika ideer finns det men sedan så har jag ett till stort projekt på gång samtidigt som jag känner för sommarlov, har ju jobbat med sidan hela lovet hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag har oxå en fråga om recionerna.Fråga o fråga,men.. ..Jag tycker man ska kunna lägga in recioner om spel konsoller,som t ex NIntendo Ds,kommer det bli nåt sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det borde väl gå när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag har oxå en fråga om recionerna.Fråga o fråga,men.. ..Jag tycker man ska kunna lägga in recioner om spel konsoller,som t ex NIntendo Ds,kommer det bli nåt sånt ? det skulle du faktis kunna göra.trott lr ej men de finns faktis fusk till gamecube och alla gameboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Nej,men bara recensioner.(Stava =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 fast alla recensioner godkänns därför FUSKBOT ÄR ju bara en data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Skulle precis skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 fast alla recensioner godkänns därför FUSKBOT ÄR ju bara en data nä inte en av mina <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 1. Det är ju ganska lätt att säga så här! Jag har skickat 200 recensioner det ser ni under mitt namn! Så har han killen bara tryckt pip pip pip hela tiden på varje recension... Kan man inte göra så att man bara ser de "Godkände"? 2. Och så undrade jag... Vilka "nya" funktioner ska komma? och ungefär när? Var det nån som gillade 1:ans ide? Eller e det bara jag? :D Va!? Man kan bara se dom godskända? Jag får inga mejl för att min recension inte blev upplagd? Kul att veta alla funktioner, vill du veta vad du ska få i julklapp? :blink: osmartaste/snurrigaste tråden nånsin :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.