mik@el Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jä*ligt många spel ni har jag har lagt ner runt 5000 på x-box prylar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jaha! En fråga bara: Varför bifoga du en bild me star trek på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har ett xbox men jagb tycker det e jätte tråkigt jag bytte det mot en fanta burk(fanta fläder) med en kompis när jag var törstig ångrar mej inte aklls drickan var jätte go :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har 67 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har ett xbox men jagb tycker det e jätte tråkigt jag bytte det mot en fanta burk(fanta fläder) med en kompis när jag var törstig ångrar mej inte aklls drickan var jätte go :lol: :lol: :lol: Det kan inte va sant.....En X-BOX MOT EN FANTA! Varför sålde du inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har ett xbox men jagb tycker det e jätte tråkigt jag bytte det mot en fanta burk(fanta fläder) med en kompis när jag var törstig ångrar mej inte aklls drickan var jätte go :lol: :lol: :lol: Hur dum får man bli? byta ut 2000 mot 10 spänn? Usch... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wenzy Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har mestadels fått mina spel (+min x-box) i julklappar och födelsedags presenter men jag har nog lagt ut ca. 1500 kr skulle jag tro... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Okej... Jag hajjar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stuke Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har 25 spel alla orginal 4 kontroller cirka 15000kr har jag lagt ut. Funderar på att chipa. Vad tycker NI :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Inte mycket. Inte alls mycket, har lagt mer åt Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag har 25 spel alla orginal 4 kontroller cirka 15000kr har jag lagt ut. Funderar på att chipa. Vad tycker NI :evil: aa.. Men då är de dags att du skyndar dej för snart ska dom inte sälja chipp längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 förlorara inte dom som gör spelen på att man chippar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg