Hoppa till innehåll

En Mänsklig Toutch?

Rekommendera inlägg

Varför heter administratören bara "Admin"? Det gör att man inte kan se honom som en kompis som sköter allt, utan mer som "The Man" - bossen man inte j*vlas med. Inte för att man ska j*vlas med någon, missförstå mej inte.

När moderatorerna låser trådar så svarar dom bara med en paragraf, man kan inte se dom som en del utav "familjen" heller. Känns tråkigt.

En mänsklig toutch skulle kanske vara att fundera på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, det blir lättare så här, men skulle vara trevligare om dom fanns som en kompis man kunde vända sej till. Skitsystem, nu säger jag - dom är som robotar. Eller som ett program.

Men är det så dom flesta vill ha det, så visst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ok att han heter Admin...

Skulle vela se honom lite mer aktiv bara på tävlingar och annat gärna...

Då liksom låter han inet så hård utan man ser honom som hjälper alla, är med i allt etc!

Välkommen förresten!

Hoppas du stannar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det blir lättare så här, men skulle vara trevligare om dom fanns som en kompis man kunde vända sej till. Skitsystem, nu säger jag - dom är som robotar. Eller som ett program.

Men är det så dom flesta vill ha det, så visst.

[EDIT] Fattade fel... Redigerat av Kanji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

moddarna och admin gör jätte bra jobb och som spidey sa dem svarar på vart enda fråga man ställer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan nog förklare vad jelly fisk mena ...det han mena med en del av sina vänner alltså det är som om de har en enda uppgift här det är att ge varningar t.e.x min varning den var dannie som gav mig den för att jag sa jag kom på nåt om kingdoms heart med smielsar :kung: :wub:

king heart så det var onödigt sa dannie så jag fick en varning han hackar på tycker jag men det är vad han är ute på varningar men admin ja man kan ju heta det han heter eller men admin är en snäll man

eller ung man har aldrig sätt han man han är snäll men andra moderator har väll sin plikt att göra som de de är till för eller förklara jag sämre men jag kan bara säga så -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...