Jellyfish Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Varför heter administratören bara "Admin"? Det gör att man inte kan se honom som en kompis som sköter allt, utan mer som "The Man" - bossen man inte j*vlas med. Inte för att man ska j*vlas med någon, missförstå mej inte. När moderatorerna låser trådar så svarar dom bara med en paragraf, man kan inte se dom som en del utav "familjen" heller. Känns tråkigt. En mänsklig toutch skulle kanske vara att fundera på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Han "heter" Admin för att han är Admin på hela sidan. Blir lättast för nya medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag tycker det är bra som det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jo, det blir lättare så här, men skulle vara trevligare om dom fanns som en kompis man kunde vända sej till. Skitsystem, nu säger jag - dom är som robotar. Eller som ett program. Men är det så dom flesta vill ha det, så visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag tycker det är ok att han heter Admin... Skulle vela se honom lite mer aktiv bara på tävlingar och annat gärna... Då liksom låter han inet så hård utan man ser honom som hjälper alla, är med i allt etc! Välkommen förresten! Hoppas du stannar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 han är som en vän när man skcikar pm till honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Jo, det blir lättare så här, men skulle vara trevligare om dom fanns som en kompis man kunde vända sej till. Skitsystem, nu säger jag - dom är som robotar. Eller som ett program. Men är det så dom flesta vill ha det, så visst. [EDIT] Fattade fel... Redigerat 3 Juli 2004 av Kanji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 moddarna och admin gör jätte bra jobb och som spidey sa dem svarar på vart enda fråga man ställer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vad menar du med rättelser? Ja, dom är faktist trevliga i pm, dom kan ju typ inte låsa en tråd och skriva så här: §1.11 Flamed jirchi, hur kunde du flyga där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 han är som en vän när man skcikar pm till honom... Man skickar mest pm till han när det gäller saker man inte förstår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag kan nog förklare vad jelly fisk mena ...det han mena med en del av sina vänner alltså det är som om de har en enda uppgift här det är att ge varningar t.e.x min varning den var dannie som gav mig den för att jag sa jag kom på nåt om kingdoms heart med smielsar :kung: :wub: king heart så det var onödigt sa dannie så jag fick en varning han hackar på tycker jag men det är vad han är ute på varningar men admin ja man kan ju heta det han heter eller men admin är en snäll man eller ung man har aldrig sätt han man han är snäll men andra moderator har väll sin plikt att göra som de de är till för eller förklara jag sämre men jag kan bara säga så -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 ja admin e schysst...draghon också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg