Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 bästa moderatorerna är dannie suna draghon och Admin om han räknas som moderator :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det finns väl inte mer moderatorer? jag e lite sur på dannie nu för att jag fick en tredje varning men han verkar vara schysst han oxå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vem är sandra?? men den här ämnen är lite onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vem är sandra?? men den här ämnen är lite onödigt En moderator. <_< Men hon är (nästan) aldrig inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Nä jag har inte sett hon på länge... Mitt tusende inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag undrar varför Sandra ska vara mod?Jag har aldrig sett henne låsa en tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det finns väl inte mer moderatorer? jag e lite sur på dannie nu för att jag fick en tredje varning men han verkar vara schysst han oxå! Jo, Ytterman och Sandra är modar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag tycker det är bra som det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 på det sista tiden har många slutad skriva här i forumet som olsson och omega varför och mod det menas väl moderator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Om du menar Orson, när du menar Olsson, så är han Yoshi^ nu... Och Omega är Ness~... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag undrar varför Sandra ska vara mod?Jag har aldrig sett henne låsa en tråd Sandra är inte ens inloggad från Maj onödigt att ha henne som moderator admin borde välja ut en annan och Ytterman är som en Vanlig medlem <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ja, det är väl bra att ytterman e som en vanlig medlem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg