Hoppa till innehåll

mario kart

Rekommendera inlägg

• Svar 283
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men ååååhhhh. Vem bryr sig om det. Det är för det mesta bara genvägar och typ om man åker på ett bananskal så kan man klara sig ifrån att halka. Men det är ju bra. Därför att det funkar även i Battle, och då förlorar man ingen ballong. Jag har typ alla de där fusken i min egna fuskpärm. Det är så simpelt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan ett litet tips tror jag....

jag lånade mario kart för sisådär 3 år sen och jag kommer fortfarande ihåg min geniala genvän på wario stadium (tror att det hette så i alla fall)

det funkar oftast men vid den första raksträckan efter startlinjen kommer det komma små gupp....har man tur kan man hoppa över den vänstra väggen vid nåt av dom guppen.... det var ett tag sen så jag kommer knappt ihåg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hittat några på engelska ska översätta dom lite....du får uräskta min dåliga svenska nu :

Choco mountain: välj Toad som karaktär och försök att få en turbo svamp.. när du kommit förbi nån tunnel som finns där ska du hammna på någon ramp eller nåt...efter tunneln alltså...och innan du kommer på den ska du se upp....där finns det någon ramp till....sen ska du använda din svamp och komma upp till den på nåt sätt... funkar ibland..

SKRIV GÄRNA VILKEN BANA DU VILL HA GENVÄGAR TILLL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...