(=Sonic=Master=) Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 vet någon bra fusk till mario kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Du kan hitta lite fusk här och även här finns det fusk.. Om du vill ha mer så kan jag leta lite mer avancerat.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 gå in på gamefaqs dom har fuskt ill det flesta spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hallå, jag hittar ju inte ens N64 på gamefaqs, så mario kart fusk kan man nog glömma, dessutom är det ju på engelska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 överst på sidan står det gamefaqs och över det står det olika konsoller och upp i högra hörnet står det more klicka på det och så kommer du att få en lista på äldre konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Okej, jag har hittat det, men det syns inget fusk till Mario kart.. Hur går man in på fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Men ååååhhhh. Vem bryr sig om det. Det är för det mesta bara genvägar och typ om man åker på ett bananskal så kan man klara sig ifrån att halka. Men det är ju bra. Därför att det funkar även i Battle, och då förlorar man ingen ballong. Jag har typ alla de där fusken i min egna fuskpärm. Det är så simpelt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Om du inte bryr dej om det behöver du ju faktiskt inte skriva här.. Donkey kong: Vill du ha mer fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jo, jag bryr mig visst. Men altså genvägarna har alla repeterat 500 gånger uppe i fuskarkivet. Det står även en hel del fusk där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag kan ett litet tips tror jag.... jag lånade mario kart för sisådär 3 år sen och jag kommer fortfarande ihåg min geniala genvän på wario stadium (tror att det hette så i alla fall) det funkar oftast men vid den första raksträckan efter startlinjen kommer det komma små gupp....har man tur kan man hoppa över den vänstra väggen vid nåt av dom guppen.... det var ett tag sen så jag kommer knappt ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Om du inte bryr dej om det behöver du ju faktiskt inte skriva här.. Donkey kong: Vill du ha mer fusk? a visst skirv gärna bra genvägar okså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag har hittat några på engelska ska översätta dom lite....du får uräskta min dåliga svenska nu : Choco mountain: välj Toad som karaktär och försök att få en turbo svamp.. när du kommit förbi nån tunnel som finns där ska du hammna på någon ramp eller nåt...efter tunneln alltså...och innan du kommer på den ska du se upp....där finns det någon ramp till....sen ska du använda din svamp och komma upp till den på nåt sätt... funkar ibland.. SKRIV GÄRNA VILKEN BANA DU VILL HA GENVÄGAR TILLL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg