Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Far Cry är as grymt eller vad tycker du?? Jag älskar Far Cry! Har non har klarat det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sarus Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ja lirar battle cry ;) nästan samma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag har beställt Far Cry.. men lite onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag och Min Polare Har snart klarat det=). Vem här Tycker det är Äckligt?. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 eh, inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 (redigerat) i need help.. jag är på ett uppdrag där man ska rädda valerie (tjejen som va me på båten)..men när jag kommer in i rummet hon e i så behöver hon inte räddas! hon bara står där som ett fån.. [ska kolla vilken bana, checkpoint det är] ------------------------ EDIT: bana: Cooler Checkpoint: 7 Redigerat 22 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 det enda som saknas är hajar HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 va? hajar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 va? hajar?? jag tror att han menar att han saknar att det inte finns hajar i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 det skulle va kul med hajar men jag klarade far cry för länge sen det slutase inte som jag trodde men det var sk*tkul spel hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 i need help.. jag är på ett uppdrag där man ska rädda valerie (tjejen som va me på båten)..men när jag kommer in i rummet hon e i så behöver hon inte räddas! hon bara står där som ett fån.. [ska kolla vilken bana, checkpoint det är] ------------------------ EDIT: bana: Cooler Checkpoint: 7 jag vet EXAKT vad det är!jag hade samma fel!... du har bränt skivan va? du måste fuska dig förbi det! gå till genvägen farcry (om du inte har en så skapa en) höger klicka på genvägen och välj egenskaper..... sen i rutan där det står "Mål" skriver du in "-devmode" då har du aktiverat fusken.... när du kör farcry igen så trycker du som vanligt på "Campigen" till höger har du då alla baner välj då banan efter den som krånglade lite så fotsätter du att NJUTA av spelets gång! det bästa är att du inte missar nåt i spelet för att precis efter du har räddat henne så skulle du ändå klarat banan :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.