Hoppa till innehåll

Super Smash Brothers Melee


Zora

Rekommendera inlägg

Men asså SSBM är ju 100 gånger så bättre en SBM för + att det är bättre grafik och att det är 30 gånger mer banor gubbar och grejer man kan göra TEX När man slår med bränbolsrack på ett kallade stor boxing kudde och man kan göra massor av andra saker [Har det själv SSBM]

 

Men Och det är svårrare att klara ut hur man en säger .

Men det var en som sa till mig att man kunde få sonic och tails men är det bara på japanska va för det går vell inte på pal nån som vet?????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men asså SSBM är ju 100 gånger så bättre en SBM för + att det är bättre grafik och att det är 30 gånger mer banor gubbar och grejer man kan göra TEX När man slår med bränbolsrack på ett kallade stor boxing kudde och man kan göra massor av andra saker [Har det själv SSBM]

 

Men Och det är svårrare att klara ut hur man en säger .

Men det var en som sa till mig att man kunde få sonic och tails men är det bara på japanska va för det går vell inte på pal nån som vet?????

Hmm, Super Bros Melee? Men iaf det är mkt bättre SSB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men 0013 Några säger att du har sonic och tails är det sant då vill jag höra lite. Men Dom säger ja dom dom några säger att du har japanska versionen Asså så har fu fått sonivc ich tals fast nu säger du aatt det är inte japanska att det är Europeiska

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PAL är Europeiska(Inte svenska).

Det finns en Japansk version

Och en Amerikansk version

Och nåra andra Versioner

Den versioner jag har är en DX version(Amerikanska och Japanska i samma, Inbyggd freeloader med)

Det släpptes bara runt 10 exemplarn av den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...