Legend_gamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 vår lärare e jätterolig! hon skojjar hela tiden och sånt men hon skriker så att min förfädrar vaknar när hon e riktigt arg (sällan) men maten hos min skola suger riktigt! osså vår gård e helt.... stenig liksom, ingen ny lekplats (jo två) ingen gräsmatta hur mycket man än klagar på elevrådet... idrott, sådär! Vi har (eller hade) också en sån bra lärare, men hon ska sluta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (Entei @ 17/07-2004 16:17:04) (# 21 @ 17/07-2004 15:44:36) (Entei @ 17/07-2004 15:40:01) Min skola: Lyxig=nej Bra=nej ful=ja Samma här, jag vet i f#n om jag ska fortsätta på den för vår lärare skäller hela tiden! :angry: Har ni 20 minuters kvarsittning om man ens "störde" på något sätt? Nej men hon tjatar delvis om att skriva skrivstil hela tiden och vara tyst hela dan! När man har föräldrar möte eller någontig så ska hon leka snäll! :angry: Hon är en :evil: och häxa på samma gång! Är häxor elaka? själv är jag en häxa och jag skulle inte vilja bli kallad elak bara för att jag är det ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 min skola är väll sådär..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vår lärare e jätterolig! hon skojjar hela tiden och sånt men hon skriker så att min förfädrar vaknar när hon e riktigt arg (sällan) men maten hos min skola suger riktigt! osså vår gård e helt.... stenig liksom, ingen ny lekplats (jo två) ingen gräsmatta hur mycket man än klagar på elevrådet... idrott, sådär! Låter som min...Går i Mjällby skola nästan inget gräs och ingen fotbollsplan som man får va på innan högstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 det enda lyx vi har är att vi får ett glas coca cola och en liten godis ask varje fredag och så skämtar fröken ibland och i bland får vi en lördag påse som det heter och vi klarar proven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Det va mycket...Vi kan handla glas, läsk och några kakor i vår aula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 i en skola i Amerika tjänar man pengar för att gå i skolan BUHU orättvist! plus att de gör sina egna scheman ;) ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vi har sjumanna fotbollsplan 3 lekplatser vi äter i klassrummen :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Min skola suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 vi är 21 elever på 4 datorer som ingaen får använda. på lektionen är det tredje världskriget. kan det bli semre. ja kan skriva mer saker som är dåligt med min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag gillar mina lärare och allt annat men vi får bara salt i matsalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 folk brukar säja att jag går i en snobb skola men det tycker inte jag..... väggarn har fuktskador o toaletterna e fulla me kladd om att kommunimen lever och att en kille i min klass e bög... men sen e rästen bra... egen vollybollplan o basket korgar... 2 data salar. har man tur kan man sitta där på luncherna o va på internenet ellr msn.... i bamba får vi oftast go mat... men vissa grejer ser lite mystiska ut när jag fråga vad som va i fen gång fick jag svaret.... det e korv o nånting....hmmmm, känns som mc donalds e ett bra alternativ såna dagar, bara 3 min me spårvagnen :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.