Hoppa till innehåll

Lyxigast Skola?

Naruto

Rekommendera inlägg

vår lärare e jätterolig! hon skojjar hela tiden och sånt men hon skriker så att min förfädrar vaknar när hon e riktigt arg (sällan) men maten hos min skola suger riktigt! osså vår gård e helt.... stenig liksom, ingen ny lekplats (jo två) ingen gräsmatta hur mycket man än klagar på elevrådet... idrott, sådär!

Vi har (eller hade) också en sån bra lärare, men hon ska sluta :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Entei @ 17/07-2004 16:17:04)
(# 21 @ 17/07-2004 15:44:36)
(Entei @ 17/07-2004 15:40:01)

Min skola:

Lyxig=nej

Bra=nej

ful=ja

Samma här, jag vet i f#n om jag ska fortsätta på den för vår lärare skäller hela tiden! :angry:

Har ni 20 minuters kvarsittning om man ens "störde" på något sätt?

Nej men hon tjatar delvis om att skriva skrivstil hela tiden och vara tyst hela dan!

När man har föräldrar möte eller någontig så ska hon leka snäll! :angry:

Hon är en :evil: och häxa på samma gång!

Är häxor elaka? själv är jag en häxa och jag skulle inte vilja bli kallad elak bara för att jag är det ;) .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vår lärare e jätterolig! hon skojjar hela tiden och sånt men hon skriker så att min förfädrar vaknar när hon e riktigt arg (sällan) men maten hos min skola suger riktigt! osså vår gård e helt.... stenig liksom, ingen ny lekplats (jo två) ingen gräsmatta hur mycket man än klagar på elevrådet... idrott, sådär!

Låter som min...Går i Mjällby skola nästan inget gräs och ingen fotbollsplan som man får va på innan högstadiet...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

folk brukar säja att jag går i en snobb skola men det tycker inte jag..... väggarn har fuktskador o toaletterna e fulla me kladd om att kommunimen lever och att en kille i min klass e bög... men sen e rästen bra... egen vollybollplan o basket korgar... 2 data salar. har man tur kan man sitta där på luncherna o va på internenet ellr msn.... i bamba får vi oftast go mat... men vissa grejer ser lite mystiska ut när jag fråga vad som va i fen gång fick jag svaret.... det e korv o nånting....hmmmm, känns som mc donalds e ett bra alternativ såna dagar, bara 3 min me spårvagnen :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...