Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vilka har habbo allså jag menar habbohotel ni som inte har det så TRYCK HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moderator Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag har habbohotel (Svenska) Jag heter MorphiusiQ Jag är ganska rik om jag får säga det själv. Vad heter ni på habbo skulle vara kul att veta :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Ja Heter Waluigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag heter H4xXx0R tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 heter dipp inte dip sås utan dipp i LF2 är lite rik har säng stor tv minibar och allt för en nomalt liv och lite extra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 har tröttnat på habbo, det va roligt ett tag men ínte nu längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 (redigerat) jedi gamer har rätt det är tråkigt nu för ja jag kom på att spelet vill bara tjäna pengar allt är dyrt och så tog det 4månader att skaffa alla mina saker gratis Redigerat 23 Juli 2004 av Ruffy.D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 har tröttnat på habbo, det va roligt ett tag men ínte nu längre.. Samma här :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 <_< hur kan ni gilla habbohotel som e så dyrt och de vill ha ens pengar. dessutom har den japanska och engelska habbo bättre möbler :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Asså vill bara Habbo ha pengar... De är ju bara o råna banken eller nåt "skojjar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (redigerat) Ja Heter Waluigijaha är det du som är Waluigi som reklamar hela tiden men i alla fall Tja :cool:spiel_galn engelska habbo har funnits 4 år därför har dem extremt mycket möbler.men jag håller med det är rena rånet 15 kr för 6 mynt vilka bovar men jag köper i alla fall blev stulen så jag köper inte längre.i habbopatrullen.reklam fanns det en habbo mynt protest om det skulle bli biligare men habbo brydde sig inte dem tog bort den vilka kork skallar i engelska habbo är 1 kr 1 mynt.och dem försöker luras att man inte kan göra gratis mynt så inte alla gör <_< lol jag har sett en kille göra med sin artmoney det bara fallde saker :blink: .men jag heter maffia-124. Redigerat 20 Augusti 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag heter James.Potter :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg