Rakii Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Jag har ett fusk så att man får +50 i alla skills och så att man får 10000 exp. Och jag kan inte ge ut det till alla för då blir tibia förstörd... Och detta fusk FUNGERAR garanterat jag har själv använt det... Jag har laggt in exe filen i spc moderaten .. och de gör till exempel att man kan lägga till exp/skills . Det är bara och skicka (mejla) Account Number och password och skriva vilken gubbe du vill ha det på (om du har flera gubbar på Accountet) Och sen kan du köra med an jätte bra gubbe.. Redigerat 19 Juni 2007 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Om jag ska varaq ärlig så tror jag att du ljuger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Det kan vara sant men jag vet ej :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Låter lite skumt att skicka accunt nr o password till han <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rakii Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Ni behöver inte skicka in direkt acc/pass .. Ni kan ju snacka med mig mera om detta fusk och så... jag orkar inte bara skriva allt direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Finns för många på internet som skriver: Ge mig Pass, och acc nummer så får du vilka saker du vill mm. Och ALLA av dom personerna ljuger. Man skickar sin acc nummer och pass, och sen skriver dom inte tillbaks, sen kollar man på sin gubbe om det hänt nåt och sen blir man bara besviken. Det är min åsikt =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad är tibia för ett spel ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det är ett RPG. rpg = roll playing game = rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rawen Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Men asså fy f*n.. fattar ni inte att det är ett hackk :S LÅS TRÅDEN ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 man kan göra nytt acc(om det är gratis så klart) och ge det till honom, se om det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Men asså fy f*n.. fattar ni inte att det är ett hackk :S LÅS TRÅDEN ! Men asså fy f*n.. fattar du inte att man inte ska skriva i en tre år gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg