Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Har någon xbox live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag funderar på o skaffa.... Är de värt pengarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 De e skoj :D spelar cs på live o de o de e roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Men jag betalar helst inte dyra pengar för att spela cs live på xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Xbox live regerar fett.............. speciellt Counter strike och Splinter Cell: pandora tomorrow. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Har också live skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag funderar på att skaffa mig ett XBOX, men det är inge roligt utan live... och varken jag, mina föräldrar, eller några av mina kompisar har kort, så jag undrar. Är det sant att det är ett KRAV att man måste ha ett kredit/konto-korts nummer för att kunna spela Xbox Live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag funderar på att skaffa mig ett XBOX, men det är inge roligt utan live... och varken jag, mina föräldrar, eller några av mina kompisar har kort, så jag undrar. Är det sant att det är ett KRAV att man måste ha ett kredit/konto-korts nummer för att kunna spela Xbox Live? jag är nästan säker på att man behöver ett kort för att andvända xbox live.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Ja man behöver ett kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Inte ett kort bara en ip :D o bredband :D. man får skäölva ipn när man köper live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 vi vet redan det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 De borde vara som på Ps2, Att man bara kan koppla ihop bredbandet me xboxet sen är de bara o köra LIVE så mycket man vill... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg