Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Sry.. Domma e dom jag vet iaf, jag länkar en sida istället :) http://www.bungie.net/Games/Halo2/gallery....=Renders&page=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jo jag holer med alla jag tror det blir ass-bra!!! men vad blir skilnad melan 1-2??? är det roligare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Halo 2 kommer nog att ha bättre grafik.(Det blir nog svårt tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 mmm, och man kan sitta på machinegunnen och datorena köra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Ja, det är bra att Bungie har förbättrat AI:n. Redigerat 5 Oktober 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Vad är AI:n?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 AI betyder Artificiell Intelligens och det är intelligensen hos datorstyrda lagkamrater i TV- och Dataspel.AI:n betyder den Artificiella Intelligensen. ;) Och du Reaper, du ska köpa Halo 2 va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jo jag holer med alla jag tror det blir ass-bra!!! men vad blir skilnad melan 1-2??? är det roligare? Vad som kommer bli skillnade .Det är så himmla mycket så det är inte klokt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det. joo visst har du inte half-life 2 och Prince of persia oxå.... <_< sluta fjanta dig och säga att du har halo 2 varför säger d nått sånt när du vet att ingen j*vel kommer tro dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det. Har inte din mamma sagt till dig att det är fult att ljuga :P <_< back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det. *asg* Där va du allt rolig va..Det kommer inte gå att ladda ner i förväg häller så . Humm, jag har för mig att det ska finnas någon fyrhjuling, det finns iaf någon konstruktion på Bungie.com, är inte säker men hoppas.. Det vore kul att köra en sån ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg