xlayer Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag har postal 2 och det är superkul,men det går inte ut på att döda som många tror. bara så att ni vet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 (redigerat) Såg på TV förut, med Postal2 och man skulle bränna upp mörka....Sen skrek man ''Burn, burn burn!''.... Redigerat 23 Juli 2004 av Ninja__Scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag har oxå det <_< 75% av uppgragen innehåller något med att man ska döda någon/ några <_< 25% av spelet går up på att man ska köpa mjölk, gå till doktorn för att man har fått njursten osv..<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 asså ärligt köpa mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 ja första uppdraget ska man köpa mjölk..det e lite mesigt uppdrag.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 tsssss jag har postal 2 och man behöver inte köpa mjölk...man kan stjäla mjölken :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ja, men då kommer ägaren med en M4A1 ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 då ska man springa upp på övervåningen ochh skjuta ihjäl rånarna sen slå sönder ett fönster och hoppa ut på gatan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har Insett hur riktigt Sjukt Postal är Alltså!. Det borde inte få komma ut!. Dom som Spelar det har jag två ord och säga: sluta Spela <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 (redigerat) nja, dom kanske det tycker e roligt..även om det är det sjukaste spelet på denna planet! ;) EDIT: kom på spelet Dan Dolme som e ännu sjukare :P Redigerat 26 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag körde det hos en jag känner,ganska skönt faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.