Tikal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 jag körde de väll säkert 86 ggr de halv året... på samma ställe! <_< men det är över nu! har just klarat ut de 5 ggr :lol:
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Hur menar du Bluefox_girl med galler dörrarna. Det är i rummet efter det som är i cape claw i krazoa huvudet. Ett blått rum är det.
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Förlåt för dubbelt inlägg men jag vill bara säga att jag inte behöver mer hjälp för jag listade ut det själv. Det är bara så störande när man fått hjärnsläpp men visst är bossen man möter efter cloudrunner skjut grejen lätt.
Selene Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Den e väldigt lätt om man gemför med de andra bossarna (Andross e trög) :gitarr: :visslar: :cool:
Tikal Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 men den lättaste e ju andross och Boss Drakor(fjärde bossen)
Zvamp_master Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Jag klarade det på första försöket! jag trycket på A men jag drog inte i den gråa spaken!
shacti Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 wow låter som ett hett tips har typ kört runt tornet fillijoners varv skjuter som f*n men dt går bara inte förresten dn där boss dakor ede han som er en super muterad slaktarmaskin eller vad dom nu säger
Selene Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Mutanten är bossen! Han är jätte lätt det är bara att skjuta på honom och ta liv :D :P :lol: B)
Rekommendera inlägg