Hoppa till innehåll

Är Det Värt Det


ZANN0

Rekommendera inlägg

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SKIT BORING ÄR SIMS JAG VET!!!!!!!!!!! men det var det att min syster gillar sims och jag tänkte att hon kanske ville ha det sen kommer sims 2 OCH sju upföljare egentligen är det väl bättre att köpa första sims sen det sista sims do gör du har man ju allt man behöver

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

 

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zong_zui @ 30/07-2004 09:42:01)

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

 

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Gillar du the sims eller vadå? Redigerat av Uzama
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zong_zui @ 30/07-2004 09:42:01)

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

 

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Jag får väl säga vad jag tycker pysen!!!! :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Uzama @ 30/07-2004 11:08:00)
(Zong_zui @ 30/07-2004 09:42:01)

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

 

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Gillar du the sims eller vadå?

neej... det har jag inte sagt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Halo_master. En sak till man måste börja bråka varje gång man ska säga vad man tycker alla tycker olika och så är det och kommer alltid att vara, det räker med att säga vad man tycker och inte kommentera andras inlägg. Jag tycker inte du ska köpa det spara till något annat istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...