Arwen Undomiel Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har sett att det är flera här på Fuska.se som inte har nån avatar. Kan ni inte skaffa det? Det blir lättare för oss andra att komma ihåg er då. Varför har ni ingen, förresten? Det är ju så lätt att skaffa. Jag har också sett att det är ganska många som knappt fyllt i nåt i sin profil. Jag tycker alla borde fylla i åtminstone födelsedag och kön, för jag vill ofta veta hur gamla ni är och om ni är kille eller tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag gjort detta nu.. Tycker inte detta stor so verst men man kan vel gora detta endo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 rumiko, du kanske inte kan se vissas avatarer..det kan inte jag på min dator..jag kan inte änns se min egen :blink: (men på min laptop så kan jag det :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det är ju bra om folk inte har avatars... Då startar dem tävlingar... Som man kan vinna, och få poäng! :evil: Ne, bara skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 men det är ju så det går till :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Men liksom, det blir lättare att känna igen andra om dokm jhr avas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Men liksom, det blir lättare att känna igen andra om dokm jhr avas helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Man känner igen dom bäst med deras Namn på deras avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) men det är ju så det går till :blink:Vadå så det går till? Man behöver inte utlysa en tävling för att få en avatar. Fuska.se har ett arkiv med massor av avatarer man kan välja mellan. Man kan också ladda upp en avatar från nätet eller från sin dator. Det är hur lätt som helst att skaffa en avatar, så varför har inte alla en??? Det ser så tråkigt ut utan. Jedi Gamer, när jag inte kan se en avatar brukar det vara en ikon med ett litet kryss på, så jag tror inte att det är så. Redigerat 27 Juli 2004 av Rumiko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag kan typ allas ( långt ifrån alla men jag menar av dom som bryr sig) avatarer utantill så jag kollar inta på namnet jag kollar på avataren så vet jag vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag kan typ allas ( långt ifrån alla men jag menar av dom som bryr sig) avatarer utantill så jag kollar inta på namnet jag kollar på avataren så vet jag vem det är min känner man igen !!... det är enklare ifall alla har avatarer!! , men det är inget måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det är därför jag brukar göra mina avtars, till andra och migsjälv, olika. PS. Min avatar känner man nog också igen... Den har en sån underlig design.DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.