MMX Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Men min avatar funkar inte, och jag kan inte spara om den till jpg, eller någe på denna dator, vet inte varför! men jag ahr en megaman som mihawk gjorde, skit bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag kollar på namnet, avataren också ibland. Men eftersom namnet ofta finns på avataren. Men visst skulle det se mkt trevligare ut om alla hade avatars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag är ganska nöjd med min avatar som triforce gjorde var är han föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har sett att det är flera här på Fuska.se som inte har nån avatar. Kan ni inte skaffa det? Det blir lättare för oss andra att komma ihåg er då. Varför har ni ingen, förresten? Det är ju så lätt att skaffa. Jag har också sett att det är ganska många som knappt fyllt i nåt i sin profil. Jag tycker alla borde fylla i åtminstone födelsedag och kön, för jag vill ofta veta hur gamla ni är och om ni är kille eller tjej. så nu har jag lagt till lite extra info i min profil ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag är ganska nöjd med min avatar som triforce gjorde var är han föresten Det undrar jag också har inte sett att han har varit inne på länge :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Ring honom eller nåt, håll er till tråden... Jag kan inte heller se allas avatar, fasten ni andra kanske kan det. Störande, och ganska konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag kan se allas avatars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Slither @ 27/07-2004 21:33:41) Jag har sett att det är flera här på Fuska.se som inte har nån avatar. Kan ni inte skaffa det? Det blir lättare för oss andra att komma ihåg er då. Varför har ni ingen, förresten? Det är ju så lätt att skaffa. Jag har också sett att det är ganska många som knappt fyllt i nåt i sin profil. Jag tycker alla borde fylla i åtminstone födelsedag och kön, för jag vill ofta veta hur gamla ni är och om ni är kille eller tjej. så nu har jag lagt till lite extra info i min profil ;) Tack, Slither! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Uzama @ 27/07-2004 21:37:48) Jag är ganska nöjd med min avatar som triforce gjorde var är han föresten Det undrar jag också har inte sett att han har varit inne på länge :unsure: Det står ju i hans sign att han är på semester <_< Men Back to Topic Helt rätt Finaly_man men ibland så har dom ju inte namn på avataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.