Hajen Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Men ekän PSP s***r hårt för det första har den urgammal design och är bara lite omgord av en Gameboy Advance större och klumpigare och inget som skyddar skärmen. för det andra om man vill skydda skärmen måste man ha en PSP väska vilket finns men går inte att köpas separat så då måste man köpa ett PSP edititionpack som kostar över 4000 kr. Dåligt va? För det tredje har inte PSP lika bra grafik som PS2 t.ex. armarna är trekantiga och att när man kör bilspel ser man loggorna på bilarna som lite färggrannt kladd på bilen. <_< Räcker det så? Hörrududu din fanboy har jag sagt att NDS har bättre grafik än PSP? Nejdu, och förresten borde du kolla in www.webhallen.com och kolla lite där. Jag säger bara mina åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (Kassler @ 01/08-2004 21:37:21) PSP... lätt! DS tar FA& INTE PSP:S DESIGN DETSUTOM!!! ASSÅ DS ÄR SÅ FUUUUUUL, klumpig, påminner om en X-bog kontroll fast ihop fällbart! Tänk dig gå runt... sen när du har lust så är det bara till att trycka till nårra knappar så tittar du PÅ EN FILM (UPPREPAR) PÅ EN FILM!!! OCH GRAFIKEN... eh... vet jag inte men har sett screenshots... lika bra som ett ps2, fast pyttelite kantigare, kraftig eller ej va? hur FAAAAAAAAAAAAAN kan du veta att DS e klumpig när du inte har spelat den? :angry: Och du har förmodligen inte ens hållt i en xbox kontroll heller <_< <{POST_SNAPBACK}> kassler har rätt ett ds e inte klumpigt. jag har ett. ds vinner men batteriet är inte så bra på ds heller men de räker rätt länge . och så e de typ lika bra grafik på ds som ett 64 . vissa spel e bättre grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 N DS är ju så stor som en ananas verkligen <.< nej det är det inte om du lägger båd händerna på varandra så blir det lika stort som ett ds . tro mig jag har ett. så jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Men skillnaden e ju att du inte kan ha nds i fickan..... DET KAN MAN VISST !! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Fast då måste man ha en biggg ficka ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Fast då måste man ha en biggg ficka ! nää det behöver man inte eftersom ett DS är typ lika tsort som en hand. om du inte får plats med ett DS i fickan får du köpa byxor med större fickor om det e nödvändigt att ha det i fickan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Du jag har hört i Kontroll att man inte brukar ha N DS i fickan plus att jag har hållt den i mitt hand i den och jag spelar i den varje dag ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Detta börjar likna andra världskriget mellan NDS och PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nej.. men en stor kamp mellan PSP och nintendo ds... heja *host* NDS *host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Men ändå,hallå?Alla klagar ju på att man inte kan gilla NDS om man inte har spelat det.Det har ju ni rätt i,men sluta klaga i allafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag hoppas på DS. Men tyvär så kommer ds att nintendo att förlora detta krig. Titta på andra forum. Där är rubrikerna "DS suger KÖP SONY PSP". men som sagt hoppas på ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) Om inte alla hade varit så kåta i bra grafik skulle nog alla tycka att ds e den bästa konsollen.. Undrar om alla här förstår att man måste ladda ner låtarna....(så som det låter här så verkar ju dem flesta sony fanboys vara ganska ''sega'') Redigerat 25 Mars 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg