Hoppa till innehåll

Nds .vs. Psp


Rekommendera inlägg

Men ekän PSP s***r hårt för det första har den urgammal design och är bara lite omgord av en Gameboy Advance större och klumpigare och inget som skyddar skärmen. för det andra om man vill skydda skärmen måste man ha en PSP väska vilket finns men går inte att köpas separat så då måste man köpa ett

PSP edititionpack som kostar över 4000 kr. Dåligt va?

För det tredje har inte PSP lika bra grafik som PS2 t.ex. armarna är trekantiga

och att när man kör bilspel ser man loggorna på bilarna som lite färggrannt kladd på bilen. <_<

Räcker det så?

 

 

 

 

Hörrududu din fanboy har jag sagt att NDS har bättre grafik än PSP?

Nejdu, och förresten borde du kolla in www.webhallen.com och kolla lite där.

Jag säger bara mina åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Kassler @ 01/08-2004 21:37:21)

PSP... lätt! DS tar FA& INTE PSP:S DESIGN DETSUTOM!!! ASSÅ DS ÄR SÅ FUUUUUUL, klumpig, påminner om en X-bog kontroll fast ihop fällbart! Tänk dig gå runt... sen när du har lust så är det bara till att trycka till nårra knappar så tittar du PÅ EN FILM (UPPREPAR) PÅ EN FILM!!! OCH GRAFIKEN... eh... vet jag inte men har sett screenshots... lika bra som ett ps2, fast pyttelite kantigare, kraftig eller ej va?

hur FAAAAAAAAAAAAAN kan du veta att DS e klumpig när du inte har spelat den? :angry:

 

Och du har förmodligen inte ens hållt i en xbox kontroll heller <_<

kassler har rätt ett ds e inte klumpigt. jag har ett. ds vinner men batteriet är inte så bra på ds heller men de räker rätt länge . och så e de typ lika bra grafik på ds som ett 64 . vissa spel e bättre grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Om inte alla hade varit så kåta i bra grafik skulle nog alla tycka att ds e den bästa konsollen..

Undrar om alla här förstår att man måste ladda ner låtarna....(så som det låter här så verkar ju dem flesta sony fanboys vara ganska ''sega'')

Redigerat av LuddE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...