Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 Tror nån på monster? Jag gör iaf inte det!!(: Citera
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2004 Jag skulle aldrig kunna tro på monster igen. ;) Citera
Laithean Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tror absolut inte på monster!!!!! Men Enhörningar tro jag på... Monster finns ju inte! Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Monster kan nog visst finnas. Exe: Människor som har använts för att testa uppfiningar eller drycker. Då kan dom ha blvit något monster som inte har någon lycka i livet. Jag tror hellre på Spöken och sånt. Citera
Laithean Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Du har rätt Rowyn men om det skulle vara så så skull inte forskarna berätta nått.. Jag tror ochså på spöken.....lite grann. Citera
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 enligt dej ja! men en sån här tråd kan skapa en ganska stor konversation.. jag tror inte på monster men jag trror på utomjordingar [kom igen, det finns ett ganska stort universum där ute :blink: ] jag tror också på spöken, det händer/ har hänt ganska många oförklarliga grejer igenom tiderna.. men man vet ju inte vad man ska tro av demoner..se bara på gårdagens tv4 film :o Citera
KazeN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 inte monster, inte spöken heller, men däremot själar och sådana saker =) utomjordingar borde det finnas (iallafall liv) Citera
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 när jag säger utomjordingar så menar jag inte gröna gubbar som kommer hit då o då :P jag tror att det är bakterier eller kanske fiskar.. jag menar, VI kanske är den överståede rasen..det kanske är VI som kommer att åka till dom.. Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har läst om en Spoök bok o då började jag tro på spöken...jag tittade på nyheterna och då så var det ett spöke som öppnade en dörr och snodde nåt... Citera
Haggen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Det sägs ju att ett flyggande tefat har störtat i Roswell i New Mexico(Roswell är en öken) och så vill inte USAs Myndigheter att folket skulle få reda på det så dom gömde den underjorden i ett ställe som heter Area 51 men det är bara en myt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.