Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Tror nån på monster? Jag gör iaf inte det!!(: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag skulle aldrig kunna tro på monster igen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tror absolut inte på monster!!!!! Men Enhörningar tro jag på... Monster finns ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Monster kan nog visst finnas. Exe: Människor som har använts för att testa uppfiningar eller drycker. Då kan dom ha blvit något monster som inte har någon lycka i livet. Jag tror hellre på Spöken och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Du har rätt Rowyn men om det skulle vara så så skull inte forskarna berätta nått.. Jag tror ochså på spöken.....lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ganska onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 enligt dej ja! men en sån här tråd kan skapa en ganska stor konversation.. jag tror inte på monster men jag trror på utomjordingar [kom igen, det finns ett ganska stort universum där ute :blink: ] jag tror också på spöken, det händer/ har hänt ganska många oförklarliga grejer igenom tiderna.. men man vet ju inte vad man ska tro av demoner..se bara på gårdagens tv4 film :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 inte monster, inte spöken heller, men däremot själar och sådana saker =) utomjordingar borde det finnas (iallafall liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 när jag säger utomjordingar så menar jag inte gröna gubbar som kommer hit då o då :P jag tror att det är bakterier eller kanske fiskar.. jag menar, VI kanske är den överståede rasen..det kanske är VI som kommer att åka till dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har läst om en Spoök bok o då började jag tro på spöken...jag tittade på nyheterna och då så var det ett spöke som öppnade en dörr och snodde nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det sägs ju att ett flyggande tefat har störtat i Roswell i New Mexico(Roswell är en öken) och så vill inte USAs Myndigheter att folket skulle få reda på det så dom gömde den underjorden i ett ställe som heter Area 51 men det är bara en myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.