Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 :visslar: hej inte för att skryta men jag har 15.000 poäng nu för dem ska jag göra ett gruppforum!jag har inte sms:at vet inte hur jag fi9ck så mycket har fått hjälp a många i mitt och thunder pickasu,s forum! mer om det kan du läs i sista chansen nu forum tråden.om du vill bli medlem ialafall hur mycket poäng hadde ni när ni hadde som mest? admin hadde väll några biljader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Eeeeee det här va väl lite onödigt? :huh: ;) :student: Redigerat 29 Juli 2004 av Hubery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Då kan du ju skäna till dom fattiga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Om jag räknar ihop allt jag har köpt så är det 79800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Du Fat Hobbit den va bra ut i tusan.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Du fick ju 8000 av mig som jag ska köpa cd-skivor, du ska ha 250 till, där har du fått helften, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ash jag har bara 65 poäng..... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag har runt tusen i banken men när vi köper gruppen ska vi inte aktivera den direkt vi ska först köpa moderatorer platser och användarplatser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ja de stämmer och alla har vart så sjysta och skämt till mej ochså!15.400.+ thunder pickasu så har thunder pickasu+she-o-rene(jag)=16.400 och vi ska se till så att alla får va med ratchet har skänkt över tusen och ska få komma in först och vara mod. gruppforummet börjar funka nu vi skulle kunna öpnna det idag men som sagt vi ska ha det bästa forumet.(mvh she-o-rene) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag måste ju spara till mitt grupp forum har bara 4000 på banken och ett med mer medlemar kostar ju 8000 så det kommer ta ett tag før mig. har køpt sjælva forumet men har inte startat det æn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 she-o-rene, jag hackar inte på dej nu men jag bara undrar varför du byter namn hela tiden när du sparar till ett gruppforum.. varför gör du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 HAn kanske inte kan vänta på att slösa Poäng.. eller not..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.