Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Hm...skönt att man flyttat hemifrån för 4 år sen. Inget tjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute Utomhus eller ute på nätet? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ingen tjatar på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ingen tjatar på mig. Kan sitta jætte længe men har ju inget att gøra så jag sitter væll ca 1-3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (Orson @ 30/07-2004 16:00:55) tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute Utomhus eller ute på nätet? :lol: utom hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ingen tjatar på mej jag får spela tv-spel så mycket jag vill om vi inte ska åka någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 JAg är så J*vla osoceal(hur det nu stavas) Så jag hatar att vara ute och så. Sitter nästan framfördatan hela tin. När vi åker nån stans gnäller jag hela tin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 maa,precis som mej =P.. som t ex,Jag gillar inte o bada i havet :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Som sagt har inget bra spel att spela så inga tjatar på mig. Jag ælskar att bada i hav och den bæsta stranden jag har v arit på ær Elafonisi på kreta och sen efter Elafonissi(hur det nu stavar) kommer Skrea Strand. Som tur ær jag inte data beroende så mycket så jag slipper få massor med tjat øver mig men i bland så tjatar dom att jag ska ringa en kompis eller gå ut men det ær inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jo, mina föräldrar brukar tjata att jag sitter för länge, men jag bryr mig inte. =P Sitter typ 15 timmar om dagen, är nästan aldrig ute...Har inte varit ute 1 minut på 2 månader..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Jo, mina föräldrar brukar tjata att jag sitter för länge, men jag bryr mig inte. =P Sitter typ 15 timmar om dagen, är nästan aldrig ute...Har inte varit ute 1 minut på 2 månader.....What är du aldrig med några kompisar? Redigerat 30 Juli 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.