Jago Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag har en egen bärbar men jag sitter inte så länge vid datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Alla i min familj har dator, så att säga. Jag, lillsyrran och lillbrorsan (gissa vem som har den bästa av oss?), och så har föräldrarna en tillsammans plus en bärbar. Men egentligen får vi inte sitta mer än max ett par timmar, men det brukar bli mer :rolleyes: men visst, man sitter ju ändå inte inne hela dagarna, inte nu när solen äntligen skiner här nere i Skåne. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (Green Devil @ 30/07-2004 19:11:10) Alla mina familjemedlemmar har egen dator... ( Förutom en som inte vet någonting om dem ) samma här.. alla han en egen dator..förutom mamma som inte vet något om datorer..:P samma hära :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vi haren dator (1) som d e slagsmål om syrran fixar med mp3 musik jag vill ut på nätet osså är kaoset igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vi haren dator (1) som d e slagsmål om syrran fixar med mp3 musik jag vill ut på nätet osså är kaoset igång Köp fler datorer då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det är väldigt dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vi haren dator (1) som d e slagsmål om syrran fixar med mp3 musik jag vill ut på nätet osså är kaoset igång känner jag igen rättså mycket ja :lol: likadant här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vilken är eran bästa dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Vi har datorer (4),en e skitgammal.. inget slagsmål,aldrig.. ingen får komma in i mitt rum o störa.. så enkelt var det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag är på nätet 2 till 3 timmar per dag för jag har bredband :) :D :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
askungen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Är det bara jag som har irreterande föreldrar som säger att jag inte får sitta vid datorn hela dagarna?? ja,tyvär..=( skit tråkigt men så är det..man får leva livet ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
askungen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag är på nätet 2 till 3 timmar per dag för jag har bredband :) :D :cool: :kung: bara 2-3 timmar?jag sitter typ 6 timmar ibland*skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.